//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!


Tagboard!



Back to past



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Suzie_mieechiie
Others:   


aku suka....i like

aku suka sama dia...aku minat sama dia...aku sayang sama dia....aku suka tengok dia tersenyum...aku suka tengok dia bila ketawa...aku suka tengok dia cakap 'HAI'kat aku...aku suka kalau dia lambai tangan kat aku...aku suka dengar dia cakap TERIMA KASIH.aku lagi suka bila tengok dia cakap SIHAT HARI INI...aku suka dia bila guna baju warna hitam...aku suka tengok dia bercakap..aku suka tengok dia berjalan..Aku suka tengok dia bila memberi pujian kat aku...semua aku suka tentang dia...AKU PON SUKA KALAU dia marah kat aku...aku suka semua tentang dia...kenapa aku mesti suka kat dia arrrrrrrgggggggggggggggg........????tak kisah apa orang nak kata....hahahahahahah....lucu2x........******______-********___-(@-@)

setiap orang mesti ada perasaan suka...suka tak semestinya SAYANG,MEMILIKI,....just saja suka....tapi kalau dia milik kita lagi arrr bertambah sukaaaaaaa.........

biimboooo vsss goooeeleeeeee....heheheheh...........