//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!


Tagboard!



Back to past



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Suzie_mieechiie
Others:   


JANGAN BUANG AKU DALAM HIDUP MU.BIAR KAN AKU MENJADI SISA HIDUP MU.

Setiap yang bermula akan ada berakhir.kehidupan ini bukan seindah yang kita harapkan.semua mahu kesempurnaan.aku selalu memerhati tentang hati dan perasaan anak remaja.kadang2x cinta membuat kita buta dan lupa segalanya.Tapi ingat satu hal di dunia ini kita tak dapat melawan takdir.

Dia bukan lah orang yang di kurnia kan untuk aku selamanya.Hanya sementara menjadi sisa hidup nya.Di sebabkan aku manusia lemah terpaksa melepaskan semua ini demi kau dan aku....

JANGAN BUANG AKU...WALAUPUN BEGITU PERIT.